Friday, April 2, 2010

cam B2ST....



aku mmg tgh boring giler skang..igt nak g MPH ptang tadi tp hujan lbatla plak..so, antara agenda aku utk isi mase, kali ni aku nak promo kumpulan Beast @ B2ST..group bru bwh Cube ent. (Cube ni partner JYP ent.) aku dah dgr diorang nyanyi live..mmg boleh nyanyi btolla bdak2 ni..especially yoseob yg rmbut ptih tu.die nyanyi r&b n ballad lg best kot dri pnyanyi asal.. suke tgk diorang kat dance battle 2010 yg SuJu menang..mmg bestla diorang mnari..tapi b'cos diorang ni grup baru dan dance battle tu pminat kat studio yg undi so x mnangla..tapi papepon korang mmg talented...org slalu compare diorang ngan grup MBLAQ..grup bru bwah Rain..(salah sorang member die yg name Joon blakon jdik sanzo(kot name die??)i.e. Rain mase mude remaje dlm cite Ninja Assassin)xtaula nape diorang ni asek kena compare je..org asek nak laga2kan diorang..tapi diorang ni baek je sesame diorang..(ces macam tau2 je)..tapi bagi akula,kalo antara 2 grup ni aku lagi suke B2St ni..cos suare diorang best,mnari lagi best,rap diorang best..dan diorang ni mmg hard work giler..ade antara diorang yg pnah kene reject..tapi usaha lgi..ye..usaha tangga kejayaan!!!hehehehehe... (tapi aku suke lagu Bad Girl sket dr lagu ni)

1 comment:

i thank u...