Saturday, February 27, 2010

Anak2 Sedareku yg comel...


Salam smua..saye Muhammad Syamil Aqil bin mohd Fakhri..omo saye 6 bulan...
hohoho..latest ank sdare..snang je nak jage..cume kn sdiakan susu btol stiap mase..hehe..tp ksian die..3 hri lpas masuk ward..ade air dalam paru2 die..doktor nak sdut buang,kalo x nti smpai ke besar ader lelah..syafakallah..

ni namenye Mohd Nazif Ilmi bin Mohd Faudzi..anak bongsu abg aku no.2..2/3 ni gnapla stahun..bru ade 4 btang gigi..n tgh blajar nak jalan..huhu..slalu kn usik ngan abg die..tp mantain je x nangis...

ni anak sulong abg aku yg no2..Mohd Naufal Ilmi bin Mohd Faudzi..huhu..penakut no 1..manjenye lebih dr adik..maybe nakkan prhatian kot..nasib baik rajin sket...sayang sgt kat adik die tp jeles gak..budak2..omo pon bln 8 ni bru masuk 3 thun..

ni Aufa Dalilah binti Mohd Faidzul..anak pompuan abg sulong aku..omo bru nak masuk 5 thun n satu2nye cucu pompuan dlm family aku wat mase ni..mulut die macam bertih jagung..mak aku kate muke aufa sbijik muke aku mase kecik..hmm..comel aku lg sket kot..hehehe..aufa ni,smua bende yg abg die wat die ikt..jeles sket kalo org bg lbih prhatian kat abg die..

ni anak sedare aku yg paling besar..Umar al Atif bin Mohd Faidzul..bru darjah 1..tiap2 hari balik brperang ngan abg aku a.k.a abi die..kesnye cos tanak buat keje skolah..alasan die?..die kate cikgu bagi keje yg die dah pandai..smua tu die dah wat mase tadika..jd watpe nak wat lg?..so,wht say u??


abg aku no4..bile plak nak kwen ni?coming soon katenye..huhuhu..we'll c..

aku bukanlah nak perasan or ape..tapi x salah rasenye kalo aku cakp anak2 sedare aku semua comel...di mataku..anak2 sedareku paling comel..kat mate org len,mesti die kate anak2 sedare die paling comel..hehe..

2 comments:

i thank u...